neao

b-t-dub.

Publicerad 2010-11-13 18:47:06 i Tips,

Nu har jag läst ut Dead until Dark (efter tre timmars sträckläsning i natt för att det blev för spännande så jag kunde inte lägga ned den) och nu har jag avancerat (om det är rätt ord) till The Bro Code av Barney Stinson. Det går inte annat än att älska den.

~ ARTICLE 1 ~
Bros before hoes.

~ ARTICLE 5 ~
Whether he cares about sports or not, a Bro cares about sports.

~ ARTICLE 15 ~
A Bro never dances with his hands above his head.

~ ARTICLE 69 ~
Duh.

Det är väldigt enkel och underhållande läsning.

Kommentarer

Postat av: Lucas

Publicerad 2010-11-13 23:52:16

Haha, femte header-bilden på typ två dagar? :P

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-14 14:42:35

Jo, jag vet. Men har liksom inte hittat "rätt" än. och jag har inte photoshop så jag kan inte fixa till någon rolig heller. Synd om mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela