neao

Bokmal. Jag? Nee.

Publicerad 2010-11-08 11:00:19 i Reflektioner,

På flyget läste jag ut ännu en av böckerna jag köpte på höstlovet (om jag får kalla det höstlov). Det var Katarina Von Bredows Bara inte du. Jag skrev ju några korta rader om den häromdan och det flippade totalt efter det. Jag gillar Bredows böcker för det är mycket kärlek och lagom mycket klyschor men denna var inte hennes bästa. Trots det fanns vissa episoder med mycket bra reflekterande text.

Tillbaka finns aldrig någon väg, allting rör sig ohjälpligt framåt. Ingenting kan göras ogjort. Men man kan ju faktiskt leva med det på olika sätt.


PS. Eftersom att min resväska nu till 10 % bestod av böcker har jag redan börjat på en ny. Dead until dark, det är första delen av The Sookie Stackhouse Novels som TV-serien True Blood är baserad på. So far I like it, men det går väldigt fort fram så jag antar att det kommer hända mycket i denna bok. Alltså mer kvalitet än kvantitet. Vem sa något om vampyrhysteri?

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2010-11-30 19:18:46

Man blir ju lite sugen på en egen vampyr när man ser det där asså!!!

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-30 19:23:22

Haha, tell me about it! Jag hade en fin dröm för någon vecka sedan där jag var Bella, helt okej alltså..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela