neao

Gårdagens natt som påverkade hela min dag.

Publicerad 2010-11-19 22:19:17 i Fest,

När jag som bäst ligger och läser Digital Fortress i min säng får jag veta att det ska festas. Inga problem, det är ju bara att ta sig upp och göra sig i ordning. Knixet var att jag sedan fick veta att vi inte skulle till något av de vanliga ställena utan vi skulle åka buss till Leuven som ligger ungefär 45 minuter bort. Plötsligt blev det stressigt (som vanligt) och jag har nog aldrig ätit spagetti med köttbullar så fort som jag gjorde igår i hela mitt liv.

Mellan Bryssel och Leuven bor A och där träffades vi innan och hade det trevligt och gjorde oss i ordning.

- Och okej, jag kanske också kan erkänna att jag inte riktigt har kvar mitt gamla göteborska uttal längre, för det är jag ledsen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Idag har jag sovit ikapp det som jag inte fick sovit i natt och jag är rädd att jag är på väg att bli sjuk. Vid sjutiden nu på kvällen hade jag fått sms av min au pairpappa där det stod att det snart var mat. 10 minuter senare fick jag ett till sms där det stod att det var mat och en halvtimma efter det hade jag fått sms av Hammar med kvällens planer. Jag hade heller inte vaknat när lilla m hade varit här uppe för att säga till mig att de hade ätit färdigt men att det fanns pizza kvar till mig. När klockan var kvart över åtta vaknade jag supersvettig och med frossa - jag hade varken hört telefonen som legat en halvmeter från huvudet eller när m öppnat den gnisslande dörren.

Så nu ska jag återigen krypa till kojs och hoppas på att jag kan ta mig till Friskis imon, men det känns inte som en jättebra idé egentligen...

Dagens ros gick till mig för att jag är en sån underbar person.

Kommentarer

Postat av: Gud

Publicerad 2010-11-22 17:10:09

Gulleplutt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela