neao

Har en kreativ dag framför mig.

Publicerad 2010-11-25 13:12:32 i Vardag,

Jag har funderat på varför jag inte har fotat så mycket på senaste tiden. Ett förslag som jag gav mig själv var att jag har ju varit sjuk så jag har ju mest legat och sovit/slappat och tittat på tv-serier. Sen tittade jag mig runt i rummet för att se var kameran var och innan jag fick syn på den lyckades jag se ett berg med disk, en stor hög med tvätt och en franskatext som jag ska skriva om till dåtid. Plötsligt visste jag varför jag inte fotat: det ser ju fördjävligt ut. Så: diska först, fota sen.

Kreta '10. Kvällen innan hemfärd. Eddie hade kommit hem från sjukhuset och jag och Jenni festade hela natten i Eddies kläder. 2011 gör vi det igen?

PS. I högtalarna dundrar Calvin Harris - The Girls. Sjukt bra peppmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela