neao

Idag har det regnat.

Publicerad 2010-11-02 23:28:26 i Tips,

I dag åt jag frukost på EP med underbara M det var riktigt mysigt med regnet som smattrade mot takrutorna. Vi fick pratat om allt mellan himmel och jord på de tre timmarna som vi satt där. Tack för att du är du, vi är mer lika än vad du tror.

När vi lämnade frukosten bakom oss vid tvåtiden virrade vi runt på stan i en timmar innan hon åkte vidare. Jag visste att jag hade en massa nödvändiga saker att köpa så som strumpor och vinterkängor men i stället blev det fyra par böcker. Två stycken av Sofie Kinsella för att de är så underbart lättlästa och inte kräver mer än tre hjärnceller, Stephenie Meyers the short second life of Bree Tanner som är en bit av Eclipse ur en annan vampyrs perspektiv och The Bro Code av Barney Stinson.

Eftersom att jag har en gnutta feber och sprängont i bihålorna så har jag redan plöjt genom Meyers bok, den var bra. Synd att den inte fanns på pocket dock..

I morgon ska jag agera koreograf och hoppas att jag mår tillräckligt bra för att åka på spelning på kvällen.

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2010-11-02 23:40:54

åh jag ÄLSKAR sophie kinsella! den absoluta bästa är ju Mina Hemligheter, har du inte läst den GÖR DET FÖRFAN!!!!!!!!

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-03 21:47:21

Åh! Det var ju faktiskt den jag köpte!! Nu läser jag en av Katarina Von Bredows böcker som heter <I>bara inte du</I>, också bra. Köpte även Mitt nya jag av Kinsella så nu har jag tre stycken böcker av henne. Säg till om du vill låna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela