neao

Shopping!

Publicerad 2010-11-13 18:18:53 i Vardag,

T, du kan ha så jekla rätt ibland. Eller snarare ofta, men det var inte det jag skulle berätta om.

Precis innan jag flyttade ner hit till EU-stad så hade jag lite smått ångest för hur det skulle bli. Om jag skulle bli en annan person med andra vanor och nya värderingar. Som svar på det fick jag att det spelar ingen roll vad jag gör, jag kanske byter lite klädstil men jag kommer alltid hitta tillbaka till mig själv för att jag trivs med mig själv och jag är en go person. - Visst var det något sådant, T?

Så idag har jag varit på stan. Och eftersom att jag är lite rädd att F ska outa mig om jag inte är helt ärlig nu ska ska jag väl säga att jag har köpit (ja, det ska stå köpit) kläder för mer än det dubbla av vad jag gav mig själv tillåtelse. Men det blev massa snygga och bra kläder.

Ny skjorta som går under temat "lila".

Grå tröja under temat "hög krage".

Byxor under temat "hängslen".

Och en ring under temat "silver".

Byxorna är supersköna och jättemysiga. Förhoppningsvis tycker folk (vet inte riktigt vem jag syftar på egentligen) att de är tillräckligt okej för att ha på sig till vardags också. F tycker jag är söt i dem och det är väl lite min grej, eller?

Jag hittade även ett par sjukt snygga stövlar på Zara också, men plånboken sa emot så jag kanske gör ett nytt försök i nästa vecka eller eventuellt när nästa lön har kommit. Om det nu inte är så att det finns någon där ute som vill ge mig en tidig julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela