neao

14:44 Jag är hungrig.

Publicerad 2010-11-24 14:44:31 i Vardag,

Det är inte konstigt att jag inte förstod franskaläxan, jag gjorde uppgifter från fel bok. Bra jobbat.

Idag gick vi igenom passé composé och jag lärde mig lite nya saker i kanten, men det mesta kunde jag redan (och det är väl tur det, för annars kan man ju undra vad jag gjorde i skolan under högstadiet och gymnasiet). På vägen hem från skolan idag köpte jag en webcam i HD - och det känns ju högst nödvändigt att ha HD, men det var bara den sorten som fanns så det var den sorten det blev. Jag letade länge och på flera ställen, fanns inte vanliga någonstans. Tillslut gick jag in i en liten undangömd butik på nio kvadratmeter och tog hela mötet på franska - nea duktig!

Och så har jag en glad nyhet för mig själv! Nej, två! Jag har hittat new look-butik här i Bryssel, så jag behöver inte vänta tills jag hälsar på Eddie i London för att köpa snajsiga skor utan jag kan göra det på fredag efter skolan! Iiie!

En mycket söt klänning från new look, satt inte jättebra dock så jag överlåter den till någon annan.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela