neao

Frukta icke mera, jag kommer snart hem!

Publicerad 2010-10-11 11:31:19 i Vardag,

När jag traskade ner för trappan i morse låg där en flygbiljett i trappan. Och nej, det är inte så att de redan har fått nog av mig och sparkar ut mig! Under höstlovet ska de ha gäster som bor här och då behöver de mitt rum, it's as easy as that. Så den 28:e okt får ni gärna komma och hämta upp mig på Landvetter, gärna så många av er så att det blir bråk och pinsamt när jag ska välja vilken bil jag ska åka hem i. Haha! Min humor är på topp känner jag nu.

Idag är det ruskigt iskallt trots att det inte är ett moln på himlen och solen står högt. Det blir jeans och stickad tröja, mysigt! Nu ska jag bege mig ut på stan i mitt risiga hår för att hitta lite inredning till mitt rum. Prylshopping - I'm lovin' it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela