neao

Om du lägger huvudet på sned så blir du skyldig mig en tjänst.

Publicerad 2010-10-15 00:00:12 i Roligt,

Han kom inte. Jag blev inte jättebesviken dock - hade ju faktiskt inte väntat mig att Gud skulle traska in och förklara allt, men man hade ju ändå hoppats lite, det hade varit sjukt ball att få ta kort på Honom! Undra om han skulle fastnat på bild.....

ANYWHO! Det var en väldigt trevlig kväll med några bekanta ansikten och några nya, efter kaffet och kanelbullen gick vi vidare för att dricka öl på en närliggande krog (påe en toersta'!) och pratade och hade det mysigt. Jag försökte att ta lite kort, som jag inte hade lovat, men det blidde inga bra tyvärr. Det var dumt ljus och jag frös lite för mycket för att det skulle bli helt stadigt att ta kort utan blixt. Sorry, bättre lycka nästa gång!

I morgon ska jag möta upp F vid De Brouckère så att jag (äntligen) kan skaffa mig ett belgiskt nummer, det är nämligen ingen som vill ringa och sms: a med och till mig för tillfället. Konstigt va? Vid 12:30 ska jag på mitt första friviliga friskispass - ensam. Eller ja, om det är så att Hammar jobbar, annars blir det som de andra gångerna jag är på Friskis: är där med en kompis, gör så gott jag kan, tycker det är pinsamt att damerna har bättre fysik än jag och så fnissar jag tills jag får en astmaattack. Jag ser fram emot det.

I övrgt har jag varit mycket kreativ idag och kommit fram till att jag har extremt bra självkänsla och tänker med dem orden bjuda på dessa fina bilder jag tog i morse. Enjoy.



Natti,


PS. Erkän att du lade huvudet på sned? Åt höger? Maha! DS.

Kommentarer

Postat av: Marrebarre

Publicerad 2010-10-15 23:06:30

Nice pics!!

ofta man kan göra så med ögonen! creapy.



><((*>



PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela