neao

It's been six weeks now.

Publicerad 2010-10-28 23:25:29 i L'amour,



Nu är det inte så att jag gör det överallt och hur ofta som helst, men min poäng är att ordet "hemma" kan betyda så många olika saker. Göteborg är min stad och det är har jag bor och lever, det är hemma. Bryssel är en underbar stad där jag trivs mycket bra och det finns vänner och familj där som tycker om mitt sällskap, det är också hemma. Det finns fler vänner och mer familj i Göteborg som gillar mitt sällskap, men det är inte där poängen ligger.

Hemma är där du vill ha det, där du trivs och där det finns människor som älskar dig och skulle göra vad som helst för att få vara med dig. Det är inte nödvändigtvis ett hus eller en specifik plats utan kanske en person.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-29 09:43:21

Kloka ord! :) Men konstigt nog känns det ändå som att man blir kär när man ser siluetten av Göteborg. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela