neao

Ja, jag är lite crepy.

Publicerad 2010-10-16 00:13:42 i Vardag,

Idag skulle jag ha gått till Friskis. Jag hade väskan färdigpackad och allt, men när jag hade mött upp F för att köpa belgiskt telefonnummer (mitt gamla nummer gäller alltså inte för tillfället), så var det två timmar över innan jag skulle träna så vi satte oss och drack den sötaste jävla cappucinon jag någonsin druckit och åt den dyraste jävla chokladkakebiten som jag betalat för själv (vet ju faktiskt inte om jag blivit bjuden på dyrare när jag var liten - troligvis!) och sedan fanns det liksom ingen energi kvar till att gå till Friskis och göra bort mig bland damerna som har bättre fysik än jag. Peppen var som bortblåst.

Istället åkte vi hem till F och tittade på fyra avsnitt av Grays Anatomy säsong två, hämtade våra barn vid bussen och när vi sedan blev lediga på kvällen så gick jag hem till henne igen och så såg vi säkert fem avsnitt av säsong tre. Nu är jag hemma och trött och tänker sova.

Eftersom att jag inte tränade idag utan åt massa chips och godis när jag låg i F's säng ska jag köra styrka imon och kanske flumma runt till go musik också. För vem vet, blir det utgång på kvällen blir det en himla massa kalorier som slinker ner! Jag gillar lördagar. Eller ja, jag gillar alla dagar i Bryssel.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-16 19:36:40

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela