neao

Karriär och köksbesvär

Publicerad 2010-10-08 11:18:10 i Vardag,

Idag är jag för första gången själv i huset och tillbringar tiden till att läsa Sophie Kinsellas bok Karriär och köksbesvär. Den är bra, lite seg till och från men den har ändå något som gör att man har svårt att lägga ifrån sig den. Jag har läst nio kapitel idag och det representerar en dryg fjärdedel av boken så vi får se vart det bär.

Samantha har i hela sitt liv jobbat på en stor advokatfirma i London och är "inte alls stressad". En dag inser hon att hon gjort en enormt stor miss och får sparken, hon får panik och bara ger sig av och nu står hon i ett kök och låtsas vara nått och någon hon inte är. Rätt så spännande faktiskt.

Två timmar har jag idag lagt på denna bok (så lång tid det tar att köra en tvättmaskin), så nu när det var klädbyte kände jag att det var läge för lite Internet och allmänt skräpbloggande.

Efter lunchen ska jag träna! Om vädret håller i sig ska jag ut och jogga/powerwalka beroende på vad mina lungor tycker!
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela