neao

Omelett? Äggröra? Bacon och ägg-mojs..? Mat.

Publicerad 2010-10-13 14:37:54 i Mat,

En härlg sovmorgon ledde snabbt till någon slags brunchaktig måltid med multivitaminjouice. Mm, multimitavin - härligt ord.

Vid fem i halv tolv sprang jag ned till metron och åkte till Schuman (också kallat Europeiska högkvareret) där mitt bankkontor ligger. Dagen till ära var där inga demonstrationer, sweet!

Mötet med bankkillen gick toppenbra och han var supertrevlig på sin superfranska och jag fattade mer än vad jag brukar när någon superpratar med mig här.

Efteråt gick jag och C till nostalgiaffären #1, så nu har jag handlat ostbågar, minirut – knäckebröd, laktosfri mellanmjölk från skånemejerier, mamma scans köttbullar och nyponsoppa! Jag är lycklig i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela