neao

På min kamera är det mycket kort på mig, och mycket kort på mat.

Publicerad 2010-10-17 21:39:34 i Vardag,


Igår var en trevlig dag. En väldigt lugn och stillsam dag. Först och främst så sov jag till 11:00, men det är så det blir om man bloggar efter midnatt och av någon anledning har haft svårt att somna de fyra senaste kvällarna och ovanpå det har man glömt att ställa väckarklockan? Ja, då är det inte konstigt att resultatet blir vad resultatet blir.

Jag tittade på Green Street Hooligans och dreglade lite över Charlie Dunnams uttal, mmm ryser lite bara jag tänker på det. Smaskens. Som för övrigt är ett väldigt roligt ord, smaka på det: SMASKENS!

När kvällen och natten kom så började jag pyssla med min adressbok och lite annat smått och gott för att sedan upptäcka att klockan var 02:03, men min klockan går två minuter före så egentligen var den bara 02:01, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela