neao

Så ser jag ut när jag vaknar.

Publicerad 2010-10-25 14:30:01 i Roligt,

23:43, sms från Gud: "Present på fb. :)" Jag drar en djup suck för att jag har precis stängt ner datorn och tagit mig upp för de 61 trappstegen till mitt rum. Jag bestämmer mig för att messa tillbaka och säga till G att jag tittar imon istället. Tror ni att jag klarade det? Självklart! Inte.
Gud har en tendes att lika med Photoshop och designa olika saker, för det är just saker som det handlar om: festbiljetter, affischer och nu ett tryck till en ny unik tröja. Kärlek till Gud. Så jag skriver till honom på Facebook och skickar ett sms till honom 23:51: "Du är underbar :)"

00:00 sms från Gud: "Puss! Så jävla dyrt att Smsa med dig bara!" Och ja det är det för jag bor i ett annat land och G brukar inte vara känd för att svara på sms i onödan så detta sms värmde otroligt mycket i hjärtat.

09:52 sms från Gud: "Vem är godingen ----- då? Släkt med Johan?" Jag vaknade inte.

10:56 ringer min mobil.
N: "eehaah, hallå?"
S: "hehe, mm hallå, de'ä Skurt."
N: "hej."
S: "Vi sitter på tåget nu, det går om 5 minuter så vi är väl hos dig om typ tre timmar eller nått."
N: "Mmkej, ring då."
S: "Kommer du vara vaken då?"
N: "Na, kanske... Men ring."
S: "Ska jag, puss hej."
N: "Mm, puss puss."

VA?!

Kommentarer

Postat av: Gud

Publicerad 2010-10-26 10:58:44

Blått blir lila. Hoppas du fattade det :)

Postat av: neao

Publicerad 2010-10-26 13:21:44

Jag fattade. Jag fattade det till och med i förbifarten så att jag knappt reagerade över det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela