neao

Kings of Leon och allmänt slöande.

Publicerad 2010-10-19 18:13:10 i Vardag,

10:59 vaknar jag upp ur min dröm om astma, stårgråt, en saknad väska och Fredrik Reinfeldt.
11:00, sms: "Ska du med och fika?"
11:09, "Ja för fan, när behöver du mig?"
11:12, "Jag vill att du går halv!"

När klockan var 11:36 stod jag i matsalen och pratade med min au pairpappa och känner hur det plingar till i väskan.
Utanför min ytterdörr står F och ler: "Heej." Jag skulle ha mött upp henne utanför hennes ytterdörr för 8 minuter sedan. Great.

Vi mötte upp L och irrade länge (med versaler...) runt för att hitta till det där "supermysiga cafét jag var på i söndags" sen tog vi ett annat. När vi var färdigfikade efter att ha pratat kondomer, safe sex och annat som man är glad över att ingen i omgivningen förstod trillade vi ut genom dörren och mitt emot låg "CAFÉT" som vi letat efter. Men nu vet vi vart vi ska nästa gång...

Sedan dess har jag lagt in album covers i min iPod. Så mycket tid har jag över. Nu lyssnar jag på Revelry och bara myser. Gray's Anatomy ikväll kanske?

Kommentarer

Postat av: Tändsticksflickan

Publicerad 2010-10-20 16:49:04

MatSALEN? Hur stort är det här radhuset du bor i egentligen?!

Postat av: neao

Publicerad 2010-10-20 21:23:12

Du får väl komma hit och titta med egna ögon ! Ett jättebra sätt att locka hit dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela