neao

Nu kan de i alla fall Bryssels metro.

Publicerad 2010-10-26 13:57:54 i Vardag,

Jo, som jag halvt hade missat så fick jag ett besök av Skurt och hans polare Nasse (som grisen i Nalle Puh - inget annat.) Jag och F visade de runt i stan igår och då fick jag en hel del fina bilder på bryssel och på pojkarna.

Efter att vi hade sagt hej då till F på Schuman åkte vi mot grabbarnas hostel, när vi hoppade av på deras metrostation Botanique så får de för sig att vi ska äta kebab som ligger ganska nära Grand Place säger dem. Då tänker jag okej, då åker vi till Gare Central och så går vi därifrån. Någonstans på vägen inser vi att det blivit fel och när vi väl kommit till Art-Loi för att byta metro så lyckas vi åka metron åt fel håll... Mitt fel.

Det var trotts all överdriven metroåkning och Nasses gnäll en mycket rolig och till och med mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela