neao

Med en iskaffe i handen satt vi och njöt i solskenet.

Publicerad 2010-10-09 21:40:51 i Vardag,

Igår. Var. Sjukt.

Jag fick även förklarat för mig att det inte var en helt vanlig kväll - det är inte så saker brukar gå till här, men vilken upplevelse. Jag visste att det inte riktigt festades som hemma när man åker hem vid halv tre för att då har klubben stängt. Nej nej, här tar man sista metron in till stan för att börja festa och så tar man första metron hem på morgonen. Skit bra, man blir inte alls trött. Men som sagt, väldigt roligt!

Jag har hittat ett underbart gäng som jag får hänga med lite överallt och framförallt fröken F som jag bor granne med - underbar människa och vi har roligt tillsammans.

Idag skulle jag ha fixat ett belgiskt telefonnummer men istället blev det denna ringen. Kan inte bestämma mig om jag ska ha abonemang eller kontantkort så då skjuter man ju bara upp problemen. Lovin' it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela