neao

Juliet the dice was loaded from the start

Publicerad 2010-09-26 17:42:32 i Fest,

Jag vill tacka så mycket för att ni kom hela släkten och även för alla fina paket som jag fick idag. Nöjd med dem allihopa och de kommer att användas väl!

När jag såg denna bilden blev jag plötsligt väldigt medveten om hur stora vi har blivit. Lilla bebisbrodern Joel når mig snart till axeln och jag lovar att Simon har vuxit om mig lagom till höstlovet när jag kommer hem och hälsar på dem. Och som om det inte vore nog med att han växer om mig så börjar han verkligen bli vux... mognare.

Nu ska jag hem till Lucas för att hämta upp bland annat mina nycklar som blev kvar där i fredags. Han har bakat chokladkaka fick jag veta nu! Mums! Efter det hade jag tänkt våldgästa hemma hos Jens och sno hans hörlurar så jag har något vettigt att använda i Bryssel. Don't tell him, he doesn't know!

Puss!

Kommentarer

Postat av: Henrik & Camilla

Publicerad 2010-09-26 19:22:01

Det är vi som ska tacka!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela