neao

Missade kommentarer

Publicerad 2010-09-15 11:04:31 i Svar på tal,

Ber så mycket om ursäkt, jag hade liksom glömt den där fliken som heter "Kommentarer"...

Postat av: janina

jag hoppas att du håller dig uppdaterad på bloggen när du lämnar detta vackra land! och sen hoppas jag att du håller vad du lovar med miniräknaren asså! pusss och om vi inte hörs innan du åker så får du ha de sååå sjukt bra!

 

- Jag håller alltid vad jag lovar! Om jag inte glömmer av det, men det är en helt annan sak.. Jag kommer självklart att blogga mer och fler inlägg när jag flyttar iväg och vad gäller miniräknaren så kan vi träffas och fika så löser vi det då!

Postat av: Jakob

Hur kan linus g ens se på dig? :D

 

- Haha, underbart att du uppmärksammar det! Men vet du? Kan kan till och med få sig till att krama mig när jag har kampanjkläder på mig. Lovi'n it!


Postat av: Camilla

Kan ju vara så att folk vet att du är hemma och ev uppdaterat din blogg?!?! :P
// Pöss

 

- Ibland är inte hissen den skarpaste kniven i hagen (för att blanda tre olika talesätt.)

Kommentarer

Postat av: Goodness

Publicerad 2011-05-31 19:21:27

I see first time your site guys. I like you :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela