neao

Blickar framåt.

Publicerad 2011-04-11 01:42:31 i Reflektioner,

Detta har varit en helt fantastisk helg och jag är mycket, mycket nöjd med mig själv. Jag har haft roligt med tjejerna och det har varit fantastiskt bra väder. När solen skiner mår jag per automatik bra.

Nu kan ni även se att flätorna som F gjorde på mig inte gick upp av sig själv. Hoppas att de går ut när jag tar tag med schampo och balsam i morgon. 

Tiden går rusktigt fort och jag håller inte ens koll på att dagarna rusar förbi. Om en vecka sitter jag här och gnäller över att jag inte har packat färdigt, för den 19:e april (om åtta ynka dagar) kommer jag hem till Sverige. 

Om någon känner för att ge mig något litet extraknäck medan jag är hemma är detta mycket uppskattat. Barnvaktande, ständande, whatever, jag behöver pengar.

Jag checkade in hos ryan air nu på kvällen vilket först kändes som att en stor tygnd lyftes av mina axlar tills jag nu insåg hur läskigt jag tycker det är att flyga med RA. Flygrädd? Nej, jag tycker det är mycket avslappnande och mysigt att åka flygplan. Vad är då problemet? Jo, jag är rädd för att få övervikt och att de då slänger bort min väska! Alltså borde jag börja packa i tid denna gången och verkligen tänka till hur och vad som packas och varför. 20 kilo att checka in och 10 kilo i handbagaget. Jag vill få hem skit. 15 kilo skit ska jag få hem. Till exempel dunjackan. 

Jag är på väg.

Ja, just det. I has news. Om jag inte får sommarjobbet i Torekov så blir jag nog kvar här i Bryssel till mitten/slutet av augusti. Varför jag skriver detta på bloggen? För att jag inte har guts nog att säga det till er face to face. 
God natt,

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-04-14 21:58:42

Du kan ju ta på dig 15 kilo kläder i lager på lager, så får du plats med "skit" i väskan. :)

Postat av: neao

Publicerad 2011-04-15 11:10:49

men nej nej, det är ju inte alls så att du och din syster resonerar likadant. ;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-04-15 22:40:38

HAHAHAHA!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela