neao

De Bruxelles à Antwerpen.

Publicerad 2011-04-17 11:05:28 i Roligt,

Okej, först och främs så skulle jag ju inte följa med. Jag hade bestämt mig just på grund av den anledningen att jag skulle försöka spara pengar till London och Paris. Det enda jag skulle göra var att sova hos Olle på fredagskvällen medan familjen stökade runt här hemma (nu är de i Sverige). Men sen var det ju så bra väder och trevligt sällskap så vad ska man göra? Och jag älskar ju att åka tåg! Det blev en tripp till Antwerpen i alla fall. Och shopping. En hel del shopping.

Jag köpte en härlig långklänning också, men den var svår att fota på samma sätt som alla andra plagg och accessoarer. 
Okej, så för er som är duktiga på matte behöver jag ju inte direkt påpeka att det här med att jag skulle spara pengar denna månaden har gått käpprätt åt helvete. Trots det känner jag ingen större ångest för jag är fruktansvärt nöjd med alla mina köp och det är plagg som jag har spanat efter i flera månader nu. 

Så om det är så att någon vill träffas på café i Göteborg nästa vecka så får ni mer än väldigt gärna bjuda mig på en liten kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela