neao

Vin på terrassen skulle gett dagen full pott.

Publicerad 2011-04-11 21:03:54 i Roligt,

Barnen har nu kommit i säng efter en helt fantastisk eftermiddag tillsammans. Vi åt mellanmål ute i trädgården och efter det lekte de själva hela kvällen utan så mycket som minsta lilla tjafs. Jag var så lycklig där jag satt och kikade på dem i smyg (de tyckte inte att jag behövde var hemma över huvudtaget).

Middag bestod av snabbmakaroner à la fullkorn, korv i tomatsås och grönsaker. Enkelt och mycket uppskattat. Jag räknade för längesedan ut att destu mer man anstränger sig med maten till barnen destu mindre är chansen att de äter upp den.

Läxläsningen gjordes helt och hållet utan gnäll och dessutom på rekordfart. Jag kan inte riktigt sätta ord på hur imponerad jag är.

Till slut en mysig god nattkram med orden "du är snäll" viskade i örat gjorde att jag började tveka på om jag vekrligen var vaken. Who are you and what have you done to my children?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela