neao

Fnissmonster. Ett ensamt fnissmonster.

Publicerad 2011-04-18 12:48:39 i Roligt,

Jag har ett handfat med en diameter på dryga 40 centimeter. Alltså krävs det extrem talang för att missa det när man ska spotta ut tandkrämen. Jag har extrem talang. 

I övrigt springer jag runt och sjunger högt och ibland falsk men det gör inget för jag är ensam hemma. Resväskan börjar nu så sakta att fyllas och jag kan känna av fjärillarna i magen: Imorgon är jag i mitt älskade Göteborg igen. 

Och så plötsligt kom bombnedslaget. Konstpaus. Vi har inget internet hemma! OH NOES! Det kommer alltså bli dåligt med bloggande april ut. Jag ska självklart hänga på så många WiFi caféer jag kan hitta runt om i stan, men jag lär ju inte sitta där ensam om man säger så. Hoppas jag.

Ledsen Svempa - min dator heter så - men du får stanna hemma i Bryssel medan jag har roligt på gator och torg i den vackraste staden som finns. 

Nostalgi,

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2011-04-18 22:53:56

Var har du du ditt mobila bredband då?

Postat av: neao

Publicerad 2011-04-18 23:05:46

...i min bokhylla hemma i Göteborg. Bra tänkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela