neao

HamnstadenGBG

Publicerad 2011-04-22 12:30:38 i Roligt,

Och oj vad onsdagsfest det blev! Helt underbart rolig upplevelse att stå lite avsides och titta på medan de små barnen dansar, dricker och pussas. Jag kände mig väldigt gammal då och blev riktigt glad när jag insåg att det var två 89:or där, så jag hängde mest med dem.

Gårdagen startade redan klockan sju när Skurt informerade mig om att han stod utanför med bilen och vi skulle till Partille för att äta morgonpannkakor och åka förmiddagslongboard. Otroligt mysigt och jag SKA gör det igen.

Utöver det känns det inte som att jag någonsin kommer tröttna på den här staden och det gör ont i hjärtat när jag hör hur folk skulle göra vad som helst för att komma här ifrån. Det är väl som man säger: du saknar inte något du har!

Kommentarer

Postat av: Tändsticksflickan :)

Publicerad 2011-05-01 21:24:07

neao jag saknar dig! skriv snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela