neao

Ja, just det. Det är därför man tränar.

Publicerad 2011-04-14 15:39:19 i Vardag,

Det gick inte min väg i morse. Allting var fel och jag ville inget annat än att skrika och slå på boxningssäcken som hänger (hängde?) utanför mitt rum hemma i Göteborg. Så blev det inte. Istället tog jag mig sakteliga hem till Olle och tillsammans körde vi Zumba. Effektiv träning är helt klart det absolut bästa man kan göra när man är arg och inte är riktigt träningspepp.

Brunch bestående av omelett à la nea med lite soltorkade tomater, citron och crème fresch. Till detta bröd med chokladöverdrag. Yes, det får man om man bor i Bryssel och det kommer komma en bild på detta senare. När maten var uppäten och vi fortsatte att äta chokladöverdraget beslöt vi oss för att testa en ny sorts efterrätt...
Idag känner jag att jag vill göra något som imponerar på människor. Oj, vilken konstig sak att säga! Hur som helst, jag tänkte väl att jag skulle teckna något som jag ändå inte skulle visa upp men så ska ni bli impade av hur konstnärlig jag är. Ehm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela