neao

Och sedan kom Lisa med ölen.

Publicerad 2011-04-09 01:53:29 i Fest,

Jag kom på att jag missade att berätta en sak förut. Jag, Olle och Zäta satt i solen på min altan större delen av dagen idag och det var så underbart skönt att få ha sällskap samtidigt som vi "bara var" för en gång skull. Till slut blev det högläsning ur Breaking Dawn och trots att klockan är mycket tänker jag nu mysa ner mig i sängen med en kopp te och läsa om bröllopet.
Kvällens aktivitet innan det gick över i sängliggande barnbrogramstittande. Jag har inte på länge varit så glad för att det är fredag och för att jag inte ska hämta några barn i morgon. Jag är väldigt ledig hela vägen fram till klockan fyra då jag ska hålla min första hudvårdsklass här i Bryssel. 

Tills dess ska jag ta hand om min egen hy, få en härlig natts sömn och hoppas att rastaflätorna och 90-talet på något magiskt vis har lämnat mitt hår i morgon. Om inte så kan ni nu komma ihåg att jag den åttonde april blev en Promoewannabe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela