neao

BRU

Publicerad 2011-02-01 13:50:21 i Fotat,

Det var inte lätt att gå upp i morse. Inte lätt alls faktiskt. I en och en halv timma låg jag och halvsov och försökte övertala mig själv att bara resa på mig och hoppa in i duschen. Problemet var att de tre gångerna som jag lyckades sätta mig upp blev det så himla kallt att jag snabbt lade mig under täcket igen och kröp ihop i en liten boll. Själva tanken på att ta sig ut genom sovrummet, genom köket och sätta på vattnet --- 

Efter många mentala om och men kom jag tillslut iväg till läkaren där jag bokade tid för en undersökning (inget som har hänt, jag behöver bara ha papper på att jag är "frisk" som ska skickas till kommunen). Så jag ska tillbaka dit klockan 18:30 ikväll. Suck.

Traskade vidare nedför Avenue de Tervueren och tittade på ett dimmigt Bryssel, svängde höger uppför Rue des Tongres för att titta på ny bikini. Jag kan nu meddela er alla att "badmodet" - jag tror inte ens att man får kalla det så - ligger en cirka 20 år efter. Som ni kan förstå blev det ingen bikini utan jag köpte choklad istället. Hoppas alla ser logiken i det hela.

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2011-02-01 14:01:20

sv: Tack så mkt :) Är allt bra med dig? :)

Postat av: H

Publicerad 2011-02-01 15:26:41

Bilden ger mig så mycket minnen från Paris.

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-01 15:29:15

saknar du Paris, H?

Postat av: Cassy

Publicerad 2011-02-01 16:24:05

Tja! Bor du i Paris ??

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-01 17:48:14

hah jasså, ja det är inte alltid lätt alltsÅ:D!



så fin bilD:!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela