neao

GC '11 - ett underbart avbrott i vardagen.

Publicerad 2011-02-17 14:03:00 i Reflektioner,

Tänk dig sol och bad. Tänk dig värme och god dricka. Tänk dig Grand Canaria och kvalitetstid med familjen. Att kunna få slappna av till 100 % och sedan bara njuta? Nu är inte livet som au pair det mest krävande arbete man kan ha, men det tär ändå på dig rent psykiskt när man står och bråkar med ett barn som om det vore ditt syskon - fast han eller hon inte är det. 

D-vitamin i stora mängder har jag tänkt att införskaffa de kommande tio dagarna och jag hoppas innerligt att ni saknar mig på ett annat sätt ett tag framöver: Sakna mig med avundsjuka!

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2011-02-18 20:09:18

Hur har du gjort din header och design till din blogg?

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-19 10:34:30

Tja, det beror på när du var inne sist, men jo det har jag väl :)

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-19 23:40:38

Oj vad fel jag läste, ja jag har gjort hela layouten på min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela