neao

Harmony. How's your day?

Publicerad 2011-02-07 18:04:21 i Vardag,

Franskan idag var inte superunderhållande utan den var snarare riktigt svår och jag blev lite irriterad på mig själv för att jag inte kunde förstå. 

Hemma har jag nu tittat ikapp senaste tre säsongerna av One Tree Hill så nu måste jag vänta tills nästa avsnitt kommer ut. Det samma gäller med Desperate Housewives och How I met your mother (sistnämnda har som folket vet sändningsuppehåll och jag har börjat titta på bloopers bara för att jag inte ska få abstinens).

Idag fyller E.H. 21 och vi ska alla hem till henne och mysa lite ikväll, festa gör vi på lördag då vi även ska fira F.G.s 21årsdag (hon fyller på måndag). Massor med kalas här alltså. 

Nu tänkte jag bränna lite hjärnceller genom att titta på Grey's Anatomy.
Enjoy your night.

Kommentarer

Postat av: me

Publicerad 2011-02-08 04:06:52

är det okej att skippa träna om man är bakis? alltså jag menar verkligen... såhär, tänk att du har drukit tre hela vinare och tänker hur du skulle må dagen efter...jätte jätteilla. är ok om jag står över dagens tips?

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-02-08 06:06:28

Tack så mycket:)



Kul med massa kalas!

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-08 11:27:42

Helt okej att slippa om du druckit så mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela