neao

Onsdagar inte den ultimata bloggdagen.

Publicerad 2011-02-02 19:43:19 i Kreativitet,

Idag har det varit full rulle från sekunden jag slog upp ögongen. Inte för att jag försov mig eller så, men onsdagar har tendensen till att bli rätt tuffa. På franskan fortsatte vi att prata om mat och vi övade även vilka artiklar man ska använda när. Tillexempel: åt du allt bröd på hela jorden eller en brödbit?

Jag och lilla F har haft det rätt bra tillsammans idag då M har varit hos en kompis. Vi har målat/tecknat och spelat en del super mario där vi hittade en ny bana (jag kan fortfarande slås av hur innovativt det där spelet är!). 
In progress.

Jag kommer på alla de bästa idéerna när jag ska sova och tyvärr är jag inte alltid tillräckligt vaken för att skriva ned dem, men en av sakerna som jag minns är att jag har satt upp olika "månadsmål" fram tills det att jag flyttar tillbaka till Göteborg. Nu i februari gäller sparande av pengar! Jag tänkte att det var ett bra mål till den kortaste av månaderna... 

För övrigt så hade jag besöksrekord på bloggen igår: 85 unika, wohoes! Haha, jag vet att det inte är supermycket, men kul att veta att det är folk som läser och tittar på bilderna.

Nu på kvällskvisten fick jag ett telefonsamtal från E och hon frågade om jag kunde hoppa in och barnvakta för henne ikväll. Sure thing, lite extra inkomst skadar ju inte. 

Wish me luck,

Kommentarer

Postat av: Robert Fernandez

Publicerad 2011-02-03 13:04:29

Snyggt!

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-03 14:56:38

tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela