neao

Akta dig, annars kör jag över dig med min turbo tank!

Publicerad 2011-01-11 20:38:15 i Vardag,

Idag har jag varit med barnen hela kvällen så det var först för en timma sedan som jag gick upp till mig för att träna. 81 situps, 16 armhävningar och 71 squats. Jag och F hade en riktigt bra stund tillsammans idag och det märktes att han hade längtat lite efter det. Dock slutade det i bråk när M inte fick all uppmärksamhet och jag säger det igen: jag är sjukt bra med barn. Dagisfröken nästa!
Detta är vad vi har byggt på de två senaste dagarna. Legendary.

Efter ett härligt "träningspass" ska jag nu mysa till det med ansiktsbehandling, fotbad och kroppspeeling! Någon gång senare ikväll ska jag göra min franskaläxa, dock känner jag mig väldigt hängig och har haft huvudvärk hela dagen - vill inte bli sjuk nu!

Kommentarer

Postat av: tändsticksflickan :)

Publicerad 2011-01-12 11:05:34

Jag gissar att det är av rädsla att bli sjuk du tränade..? ;)

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-12 15:35:01

Nu vet jag inte vad du pratar om, Tove lilla...

Postat av: susanna

Publicerad 2011-01-12 16:52:27

sv: photoscape! där man gör anigif bilder :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela