neao

Jag fortsätter på ödmjukheten.

Publicerad 2011-01-14 22:39:23 i Roligt,

Nu har jag ändrat ännu lite mera i designen på bloggen. Till höger högst upp i menyn (ovanför Dagens tips) kan man nu se hur många det är som gillar min blogg - woho 9 personer och då är jag inräknad, awesome! Haha, självdistans is the shit. Om ni nu känner att jag skriver något ypperligt bra så kan ni klicka på "kommentera" och även där ligger det en gillaknapp som endast gäller det specifika inlägget. Alltid roligt för mig att veta när ni tycker att jag skriver något vettigt för då skulle jag ju kunna försöka fortsätta skriva vettigheter. Eller nått.
Nu ska jag rensa datorn med CCleaner för jag känner att Svempa börjar bli lite trött igen. Känner mig som en tant som pratar med sin lilla golvmopp. Och lite från ingenstans tänkte jag bara berätta att det var längesedan jag bloggade om mat just på grund av den enkla anledningen att det var länge sedan jag åt mat. Nej, men jag har inte varit iväg och handlat mat till mitt kök än så jag har livnärt mig på maten ifrån familjens kök. Jag får det, hetsa inte upp er.
PS. Igår sov jag med dubbla duntäcken, fifan vad det var najs! DS.

Kommentarer

Postat av: mk'

Publicerad 2011-01-14 22:55:09

Sv: Victor heter han, hurså? :) kände du igen honom?

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-01-14 23:15:15

Ja , jag lyckades me photoscape! haha :D



nu är den mycket snyggare ja, tack vare lite vänner som hjälpte mig :) jag har faktiskt inte en aning hur många som läser min blogg, men startade ju igår på blogg.se och hade 62 st! hade en blogg innan på nattstad, men bytte som du ser :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela