neao

Kvällsöppet.

Publicerad 2011-01-27 21:19:09 i Vardag,

Jag är lite orolig att det är feber jag känner av, det skulle ju inte vara helt omöjligt med tanke på att jag nu varit hemma med M i två dagar i sträck och att jag inte lämnat huset sedan onsdagsmorgonen.

Här sitter jag nu med stela fingrar efter en timmas långpromenad i raskt tempo tillsammans med fröken F. Tevattnet håller på att koka upp och mitt rum är färdigstädat, i morgon väntar mitt muntliga prov i franska och sedan har jag tomt hus och ledighet fram tills på söndag. Familjen ska till Göteborg över helgen och jag hoppas, hoppas, hoppas att C plockar med lite lakrits hem till mig som hon gjorde förra gången, bortskämd - jag vet.

Nu är teet klart och jag tänker mysa ner mig i sängen tillsammans med Dan Browns Angels and Demons. Det får bli träning i morgon istället, har ju trotts allt haft fullt upp med att titta på film idag. Både Aristocats och Alvin & gänget har jag hunnit med.

Jag känner hur det bränner i öron och tår nu när de tinar. 

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2011-01-28 12:02:51

Hej där! säljer nu lite kläder och skor till billiga priser, kika gärna in =) kram



http://lillaems.blogg.se/2011/january/saljes.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela