neao

Leker i marginalerna.

Publicerad 2011-01-30 22:10:46 i Roligt,

Nu på kvällen har jag ägnat två timmar åt att göra en helt ny bloggdesign från grunden, den är till A, som jag nämnt tidigare och så här ser den ut än så länge (det går även att klicka på bilden för att komma till min "testblogg"):
Själv är jag väldigt nöjd, både med layouten och att jag börjar lära mig mitt redigeringsprogram...

Hoppas att ni har haft en bra helg med mycket roligheter (det är visst ett ord), i morgon väntar franska och barnpassning precis som vardagen har att bjuda på här i Bryssel.

Bises,

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-01-30 23:27:50

den är wonderful!

Postat av: ems

Publicerad 2011-01-31 08:12:33

åh fusk! jag vill med till värmen!! :D

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-31 12:33:29

vad bra att du gillar den Annie ;) haha!



ems: värmen? bryssel? nu förstår jag inte riktigt..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela