neao

Oh, it is so on.

Publicerad 2011-01-27 14:23:44 i Vardag,

Slängt ihop lite bilder på mig som jag tagit under hösten här i Bryssel.

Idag måste jag städa mitt rum, det är ett stående faktum. Dock vill jag väldigt gärna träna idag för det har blivit på tok för mycket chips på senaste tiden men jag vet inte om jag klarar av träning på grund av svanskotan. Jag antar att det bara är att försöka och gör det för ont så lägger jag ned projektet.

Jag är mycket glad över alla fina uppdateringar och historier som ni har lämnat till mig (klicka här för att läsa), om du inte har lämnat din iStory än så får du mer än gärna göra det. Än så länge har jag bara blivit mycket glad av läsningen - trots att jag fått ett dödshot. Eller fothot?

Anyhow, nu ska jag ta tag i dagens sysslor så att jag kan hitta på nåe skoj senare.
Puss,

Kommentarer

Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Publicerad 2011-01-27 14:26:03

Ja och det är väl så att, hittar man något som man vill ha, nej då är det väl klart att det inte ska passa :( Fast ändå har jag inte än behov av riktiga mammakläder, utan jag får finna mig med att mina kläder jag har bara blir en aning tajtare (;

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-27 17:42:49

ta en titt in här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela