neao

Oouuii!

Publicerad 2011-01-28 14:01:04 i Roligt,

Je l'ai fait! Jag klarade det!

Med 74,5 poäng av 100 lyckades jag avancera upp till nivå A22. Nu ska jag läsa den kursen i fyra månader (om jag orkar det), sedan kan jag få göra ett liknande Cambridgetest och få ett diplom som visar att jag kan franska. Det hade jag i min vildaste fantasi aldrig drömt om. Tveksamt om jag kommer göra det dock för det kostar sjukt mycket och jag tycker att det räcker med att jag faktiskt KAN franska - jag behöver inget jekla papper för att bevisa det. Well, well. Jag är grym helt enkelt.

Nu har jag tomt hus och är ledig tills på måndag eftermiddag. Ska dricka kaffe och äta min choklad nu, livet är gott!

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2011-01-28 18:45:16

Bra jobbat! Jag tvivlade aldrig...

Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela