neao

Fan vad bra jag är.

Publicerad 2011-01-14 21:37:42 i Fotat,

Jag vet att jag skulle visa upp mina konstverk idag, meeeen jag är inte riktigt klar än så då väntar jag hellre tills de är absolut färdisch och uppe på väggen innan någon - förutom Jens som redan sett några av dem via Skype tidigare idag när jag var high on life - får se dem. Dock fick jag ju faktiskt gjort en ny header så helt resultatfri har inte dagen varit.

Trots alla mentala hinder lyckades jag gå till franskan i morse och tur var det för idag gick vi genom Le futur simple vilket är helt okej att kunna. Det jobbiga med denna grammatik, som all annan inom franskan, är ju självklart de oregelbundna verben men de kommer ju för all framtid ställa till problem för mig så det spelar ingen roll.

Lyckas man på en punkt misslyckas man ibland med en annan. Detta kallas balans i vardagen. Disken blev av någon anledning inte diskad igår och jag kunde inte för allt i världen förstå varför jag hade satt väckarklockan en halvitimma tidigare idag än vanliga skoldagar. Disken står fortfarande kvar i ugnen för att det var där jag gömde den i morse...
Bästa bilden jag tagit på länge. Var får jag allt ifrån? Glöggen.
Och vem är Glöggen?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-01-17 22:02:45

Såg inte "hela" bilden första gången jag läste detta inlägget. men nu ser jag. Du & Jens. Ni är det finaste.

KÄRLEK I HÖGSTA GRAD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela