neao

Säger som Blås i Hitta Nemo: Nu'rå?

Publicerad 2011-01-21 17:15:49 i Vardag,

Nu sitter jag här framför datorn och försöker komma på något att skriva. Något som jag vill berätta för er, men jag kan inte komma på något. Betyder det att det inte händer något? Nej. Jag har ju varit på franskan idag där vi ägnade 2,5 timmar åt att öva på passé composé inför det stora proven på onsdag och fredag. Det kommer att bli mer än spännande att se hur det går på det provet...

Sen har jag ju hämtat barnen också och man kan väl säga att alla har en dålig dag ibland, det är bara synd när alla har det samtidigt. Prisa gudarna för mäster mamman i EU-stövlar!
Med kort busigt hår dansade jag den mest busiga dansstilen - Locking.
Ja, jag såg ut så en gång i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela