neao

Nu känns livet rätt bra ändå.

Publicerad 2011-01-09 17:03:57 i Vardag,

Jag känner redan av träningsvärken från igår och så konstigt är det inte egentligen. Med iPod kommer appar och med appar kommer konstiga behov av att träna? 67 situps, 12 armhävningar och 60 squats (knäböj) blev det och det är skrattretande vad jag är obalanserad. 12 armhävningar? Det är ju ingenting och det var mycket jobbigare än de 67 situpsen... Knasigt. I morgon ska jag köra igen och det ska bli spännande att se hur många det blir då.

Fingrarna glider smidigt över tangentbordet och jag är själv imponerad över hur snabbt och smidigt det går. Antar att det är en aning lättare (och bättre) att blogga via datorn istället för på iPoden. Fick en kommentar/krav på förklaring till varför jag skulle skaffa en iPhone 4 igår och jag kan väl nöja mig med en iPhone 3G ifall det är så att jag förolämpar någon, men varför får jag inte ha en iPhone 4? Eff-why-Eye, så hände sig min mobil för tre dagar sedan och det tog en kvart innan jag fick igång den igen. Haft den i "snart" två år så den kanske sjunger på sista versen? I nuläget är jag till och med utan mobil då jag "lämnade" simkortet hemma i Götet.

För övrigt är jag riktigt nöjd med dagen och jag har ändå bara varit igång i dryga tolv timmar. Innan jag tog mig ur sängen tittade jag på ett avsnitt One Tree Hill och jag har verkligen fastnat för den serien. Den går till och med före både Glee och Grey's Anatomy.
I övrigt så har jag gjort nästan all franska som jag missat denna veckan men nu tar jag en välbehövd paus. Jag BORDE snart hoppa i duschen känner jag men det är väldigt gött i sängen för stunden. Jag kan duscha sen. Ska träffa min granne senare ikväll (vi kanske ska gå på bio!) men då måste jag bli klar med franskan först... 

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela