neao

Merci ma chérie.

Publicerad 2011-06-14 13:11:26 i Reflektioner,

Det har varit supermysigt att ha Tove härnu i helgen trots att vi inte åkte till Amsterdam, det var för dyrt. Så vad gjorde vi istället? Vi sov. Oj, vad vi sov och sedan tittade på på Gossip Girl och mös på mitt rum. 

Igår fyllde barnen 8 år och de fick bland flera fina presenter en studsmatta och de har hoppat som dårar, inga brutna ben än så länge. Jag har också tagit mig några studsar och det kommer jag inte glömma än på ett tag - aj min rygg. Jag ska sluta hoppa, men det är ju så roligt!
Barnen hade kalas på ett lek och bus-land och under tiden bakade jag och T en chokladtårta med grädde, hallon och chokladstjärnor. Ljusen var av typen "självtändande" så barnen lyckades inte blåsa ut dem. Humor!

Nu när det bara är fyra helger kvar här så kändes detta som ett toppensätt att spendera den femte. Om ni vill komma och hälsa på mig så får ni skynda er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela