neao

Ordbajs som aldrig förr.

Publicerad 2011-06-02 18:21:59 i Vardag,

Sedärja! Jag har inte kunnat komma in på blogg.se med Chrome på ett tag, men efter att jag skickade ett mail till kudservicen är allt återställt och det går återigen att blogga. 

Idag har jag solat, skypat och designat. Bloggdesignat alltså. Och laddat upp bilder på FB! Jisses, vad jag skriver osammanhängade känner jag här... Well, well - sånt som händer. Om ni vill se hela albumet så kan ni klicka er in här (hoppas jag) men jag ska självklart även slänga upp några favoriter även här! Sen.

Oj vad tiden går! Hon är redan tio över sex och ännu har jag inte fått mig till att diska, tvätta eller träna. Men jag har ju gjort så mycket annat roligt och underhållande att jag inte ens har dåligt samvete över detta just för att jag har bestämt mig för att göra alla måsten (i andra hand).

Fick ett klagomål från J för att jag inte bloggat idag och till det svara jag väl helt enkelt right back at ya och in your face. Men tack för påminnelsen om middag!

Målen för juni blir en härligt bvlandad kompott av alla tidigare mål jag haft här i Bryssel. Det ska tränas 3 ggr/veckan, sluta ätas godis och annat skräp (ja, jag äter mängder av skräp, gärna med lite extra skit på) & och framför allt sparas pengar. Jag har två löner kvar att införskaffa mig och sedan är jag tills vidare utan jobb. Låter mycket bättre än "arbetslös".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela