neao

Prince - Kiss

Publicerad 2011-06-25 14:14:14 i Reflektioner,

Jag känner mig lite kluven. Jag är inte säker på hur pass frisk jag är och det gör ordentligt ont i halsen. Första beslutet är taget: det blir ingen träning idag. Och det suger, för jag har varit riktigt duktig sedan jag kom tillbaka till Bryssel och tränat tre gånger i veckan. Allt brukar gå åt pipsvängen när jag blir sjuk för jag blir omotiverad och faller in i gamla skitrutiner. 

Ikväll är det fest och det är trots allt flera timmar kvar tills jag måste bestämma mig hur pass sjuk/frisk jag är för att gå ut och veva arm hela natten. Så det är ju inget livsviktigt beslut som måste tas nu på studs så vi tar och lyssnar på denna låten först, så bestämmer vi oss sedan. 

You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool
To rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your

Kiss

Okej nu har jag bestämt mig! Jag taggar till och skiter i symptomen, dags att knarka honung, c-vitamin och ingefära innan en uppfräschande dusch så blir det säker bra. Worst case senario så går jag hem tidigt ikväll. TA DA! Linnea langar bra lösning på personliga i-landsproblem, jag borde starta ett eget företag. Typ en hjälplinje...

Kommentarer

Postat av: Ada

Publicerad 2011-06-26 23:15:49

DEN LÅTEN ÄR BÄST HIHI! Han kommer till Way Out West!! Woop woop

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-30 19:42:11

Finast om du har på dej svarta sockar när du posar :)

Svar: Nu får du bestämma dig, svarta eller vita sockar? Ser din IP-adress vettu! :)
neao.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela