neao

En onsdag som alla andra

Publicerad 2011-06-22 15:20:25 i Vardag,

Nu har det äntligen slutat regna och jag vill inget annat än att bege mig ut och fota den fuktiga naturen, men jag sitter ganska fast hemma med barnen. De vill inte gå ut. Synd. 

Så istället sitter jag och redigerar lite bilder och planerar kvällen medan jag lyssnar på skrik från våningen under - de leker skola och F är rektor - att springa ner om och om igen för att få svaret: "gå härifrån, vi leker!" börjar bli lite retsamt.

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-06-22 20:21:54

snyggo!



vad roligt att du gillar att kolla i arkivet :) tycker också om att gå tillbaka och kolla när jag har tid. mycket man glömmer!

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-06-22 20:57:10

Jag gillar att upptäcka att det är jag som tagit bilderna du lägger upp. Då känner jag mig så här duktig och skicklig du vet...!

Postat av: neao

Publicerad 2011-06-23 16:51:51

M, jag håller helt med dig! Mycket småsaker som man lätt glömmer av när tiden vårdslöst rör sig framåt. Det är tur att man skriver ner det så man kan gå tillbaka och läsa igenom det när minnet sviker :)

---

O, ja det finns ju några som du tagit. Blir ju så när det är dig jag leker med när jag dejtar kameran ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela