neao

There's no place like home

Publicerad 2011-06-29 21:33:21 i Vardag,

Ljudböcker är totalt underskattat. Nu har jag verkligen lyssnat in mig på Jim Dale och sätten han läser karaktärernas röster (och majoriteten av dem gör han riktigt bra!). Efter att ha gått runt och smågråtit under dagen är jag nu alldeles utmattad så jag la mig på den bäddade sängen i en liten boll med huvudet under det obäddade täcket. Där sjönk jag ner i en halvsovande dvala medan jag lyssnade på Snapes minnen och Dumbledores förklaringar. 

Med det mesta sorterat och testpackat börjar jag faktiskt så smått inse att jag är på väg härifrån nu. På riktigt. Jag har rest fram och tillbaka från Bryssel många gånger och till flera olika destinationer, men nu lämnad jag Bryssel för gott. There's no place like home, men var har jag mitt hem?

Lilla fröken Linnea som bor mellan Landetingenstans och de rosa molnen,

Kommentarer

Postat av: jasmine [fotoblogg]

Publicerad 2011-06-29 22:18:12

sv: den är riktigt söt! :') varför är du rädd för hundar? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela