neao

En av dagarna mängden.

Publicerad 2011-03-14 20:24:30 i Vardag,

Jag och Olivia var som sagt ute på långpromenad igår och vi höll uppe ett friskt tempo så jag kunde riktigt känna hur det rev lite i lungorna - bra konditionsträning! Vi har även planerat in ett nytt pass nu på torsdag morgon och ett till på söndag för att knyta ihop cirkeln. Målet är självklart att göra detta till en veckovana!

Om en månad är jag hemma i göteborg med nyslingat hår och avklippta toppar, jag längtar så otroligt mycket. Innan dess ska jag klara av två franskaslutprov som är nu på onsdag och fredag och högskoleprovet som närmar sig med rasande fart (12 dagar kvar!). Utöver det borde jag väl hinna med en del planerande, rendez-vous och öldrickande.

Trots det faktum att jag idag har suttit ute på min altan och solat i 20 minuter (tack mamma för det pigmentet!) så är jag inte sen med att erkänna att jag saknar allt som har med Göteborg att göra och i juli kommer jag komma hem som en bättre människa med mindre gnäll, mer tålamod och en längtan efter att börja på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela