neao

Ctrl+C. Ctrl+P.

Publicerad 2011-03-12 11:17:47 i Vardag,

Jag sov helt underbart bra i natt (drömde att jag åkte sagoslottet på Liseberg och jag var sjukt rebellisk och hoppade av skeppet (say whaat?!)) och vaknade till blå himmel och ljudet av fågelkvitter. Efter en härlig långfrukost med gott kaffe, pain chocolat och ordlekar packar jag nu väskan inför dagens äventyr till ett vattenpalats.

Det jag började skriva på igår innan jag fick utbrott för att all text försvann var att pojken verkade vara på väg att bli sjuk med dåsighet, snorig näsa och allmän hängighet (han ville inte ens ha fredagsmys!). Idag är han bättre och jag hoppas att det håller i sig även nästa vecka och att han inte blir mer förkyld nu bara för att vi åker iväg och badar. 

Hade Felizia över på mys igår och vi låg i sängen och stretchade medan vi pratade om allt ifrån politik till döden (djupt). 

Hörs senare,


Kommentarer

Postat av: CJ

Publicerad 2011-03-15 20:07:41

Åh jag önskar att jag var sådär vig. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela