neao

För att hon är så fruktansvärt snygg.

Publicerad 2011-03-20 11:32:05 i Reflektioner,

Började på ett Harry Potter-maraton igår och det blev till störta delen konversationer om vad som skiljer sig mellan böckerna och filmerna, hur skådespelarna har utvecklats under årens lopp och framför allt hur jävla snygg Emma Watson är i sitt korta hår och uppvuxna stil.

Främst av allt är jag nog avundsjuk för att hon inte bara klarar av det korta håret utan ser så bra ut i det. Jag menar, jag kan också klippa en sådan frisyr, men det skulle inte på långa vägar se lika bra ut som det gör på henne. 

Även om jag nu lägger mest fokus på hennes frisyr så är ju inte det allt. Dressen är så cool och inspirerande, tillsammans med klackarna blir jag lite lätt galen av att titta på den här bilden. 

Okej, jag hade nöjt mig med skorna. Mums! Jag hade lätt kunnat nöja mig med dem skorna. Någon som vill ge mig dem i välkommen-hem-på-påsklovspresent? Inte det? Nehe.



Hur som helst så hade vi det riktigt mysigt alla fyra igår (i alla fall enligt mig) och det var härligt med lite bonding med de tjejerna också. Jag umgås mest med E och F, men man får ju inte bli för inrutad.

Idag kommer familjen tillbaka från Götet och jag känner att helgen har varit bra (jo, helgen är visst slut). På schemat idag står endast - relativt - roliga saker. Jag ska pyssla och plocka upp rena kläder och disk till mitt rum så det kommer bli en hel del steg i trappan idag, jag är redan uppe i 186.

Jag ska dessutom sätta mig med lite material från gamla högskoleprov. Det börjar närma sig med stormsteg nu! Och inte nog med det, nu på onsdag (och fredag) ska jag ha mina sista prov i franskan.
Et après, je suis fini.

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-03-20 12:21:04

Jag tycker också att det var mysigt!

Postat av: lisa

Publicerad 2011-03-20 22:40:28

Älskar att det kom upp ett dolly parton citat i den här rutan. Veckans favolåt har varit

http://open.spotify.com/track/2RSg6kq7rsyGsPih84c8Ce



Tack för supertrevligt mys!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-21 12:34:53

Hon är ju underbar! Mycket smart kvinna som förtjänar att citeras. Tack själv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela