neao

Iiiiiii, koffeinkick!

Publicerad 2011-03-10 20:30:03 i Roligt,

Mihi, jag har druckit jättegott, jättestarkt, jättevarmt jättekaffe! Hihihi, känner mig sjukt busig för tillfället och lite av det har redat gått ut över mitt gamla lamkött. Jag försökte -för hand- måla hur jag kände mig/tyckte att jag såg ut i ansiktet för en liten stund sedan men det pirrar så mycket i fingrarna att det inte gick någe vidare bra. Så istället gjorde jag mig ett försök till att lära mig hur mitt bildredigeringsprogram fungerar...
Japp, det var allt jag hade att berätta. Nej, jag har ätit semla också!!

Sjukt glad och nöjd tjej är jag i nuläget. Det ryktas om 17 grader och sol på lördag i Bryssel så det är inte mycket som går fel nu. 

Men vad och hur skriver jag egentligen??! Okej, inget mer koffeinkicksbloggande för min del... Jisses jag bloggar bättre när jag druckit öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela