neao

Inspiration is good, plagiarism is not.

Publicerad 2011-03-07 22:47:35 i DESIGN BY,

@ neao.blogg.se HELP ME I'M FAT t-shirt  help me i'm fat
Den första utgåvan i en nu kommande "Help me"-serie som kallas DESIGN BY. Om det är någon som är intresserad så är det bara att lämna en kommentar och glöm i så fall inte mailadress.

Jag har sex stycken nya ord som ska vidare till framställning och en fristående, har du något förslag som du vill ha på en egen tröja är det bara att kommentera (vill ni att jag låter bli att publicera är det helt okej).

Jag har redan fått in några beställningar och jag hoppas självklart på fler! Priset ligger runt 120 svenska kronor då jag använder textilpennor och detta tar tid och kostar en del. Det går ungefär en penna per tröja (om man inte vill ha ett litet tryck istället).

Kom ihåg! Inspiration är bra, plagiat är olagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela